heltvanligdag.blogg.se

Vi är en helt vanlig familj i en helt vanlig förort. Vi bloggar om helt vanliga saker, en helt vanlig dag.

När världen står still

Publicerad 2014-09-07 10:47:36 i Allmänt,

Då uppstarten av mitt företag jollyrogers har varit hektisk och det har inneburit många många MÅNGA timmar vid datorn så tänkte jag att nu får det bli en paus, så jag tog  med mig ungarna upp till parken en stund på förmiddan. Solen skiner, det luktar nyklippt gräs och allt är tyst och stilla omkring oss. vi är ensamma här. Om det inte vore för att bussen åkte förbi för en stund sen kunde man tro att hela världen pausar runt oss. Inte en rörelse i vinden, allt är tyst, förutom de härliga skratten från mina lekande barn. Det här är ett fantastiskt sätt att ladda batterierna på, att sitta på en bänk och bara njuta av att titta på mina lekande barn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela