heltvanligdag.blogg.se

Vi är en helt vanlig familj i en helt vanlig förort. Vi bloggar om helt vanliga saker, en helt vanlig dag.

Babylock!! Kan det bli bättre?

Publicerad 2014-04-15 22:41:00 i Allmänt,

Jag har fått hem en helt jäkla fantastisk maskin, Babylock Desire- 3. Jag fick beställa den från Tyskland då den inte finns i Sverige. Det är en 5 trådig kombimaskin, det är i princip samma maskin som Babylock Evolution fast med 5 trådar istället för 8.
JAG ÄR KÄR!!!!! Vilken fantastisk jäkla maskin....
Det blev lite omställning från att sitta med 2 stycken maskiner till en kombi, men platsen är väl behövd, har producerat barnkläder som en galning sista dagarna... Helt fantastiskt kul. Tyvärr var inte bandkantaren tillräckligt bra. ( samma tillbehör som på evolution, )nu har jag beställt en "riktig bandkantare" från USA (ebay) så den borde komma om en vecka eller två..,.. längtar-

Status på tygerna är i nuläget att jag fick hem första "riktiga" testbeställningen, och jag blev inte nöjd, så tillbaka till nya förhandlingar och ny beställning läggs på fredag med en ny leverantör, den här är snäppet dyrare, men fortfarande inom rimliga gränser, och med möjlighet till förhandling framöver,. det är inte helt enkelt med sånt administrativt tjafs.

Snabbuppdatering utan bilder etc (skit-trisst, I know, ska försöka bättra mig och lägga upp lite "roliga" inlägg med massa roliga bilder framöver) Ska lägga upp lite tutorials etc på nåt nytt här snart också, ska bara orka sätta mig ner å få allt gjort bara

Ha det bra
/Jen

Kommentarer

Postat av: Johanna, blivande tygkund :)

Publicerad 2014-07-22 19:50:23

Hej!
När tror du att tygförsäljningen med egna tryck kommer starta? Förstår att det tar tid och jag gillar att du är noggrann! Är bara himla intresserad!
Vet du vilka tygsorter man kommer kunna välja bland? Kommer det gå att beställa tryck sweatshirttyg tex?
Du får gärna maila, annars kikar jag in här igen! /Johanna

Svar: Hej Johanna, till en början kommer det bara vara jersey. men detta kommer troligen utökas framöver om intresse finns. Men hemsida etc kommer komma upp om ca 2 -3 veckor. Sen är det bara sätta igång :)
heltvanligdag.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-04-16 19:21:55

Jag skulle vilja fråga ett par frågor om baby Lock desire

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela