heltvanligdag.blogg.se

Vi är en helt vanlig familj i en helt vanlig förort. Vi bloggar om helt vanliga saker, en helt vanlig dag.

Allergichock!

Publicerad 2013-03-29 12:44:00 i Allmänt, Kidsen,

I morse fick jag antibiotikadropp igen, tydligen så tålde jag inteantibiotikan utan fick en jättereaktion. Helt plötsligt började jag blöda näsblod. Enorma mängder. Det va som om nån satt på en kran. På det fick jag den värsta frossan jag nånsin upplevt. Det var direkt vidrigt. Inom loppet av några minuter gick min temp från 36,5 till 38,5 och deg sprang personal här å stack mig med nålar å satte drop, la på mig filtar å värmekuddar. Helt galet. Nu har de bytt till ännu en sort antibiotika och den här verkar funka bättre. Nu har äntligen de vita blodplättarna och mitt crp börja ge med sig! Är långt ifrån infektionsfri men det går åt rätt håll!

Läkarna har beslutat att de ska sluta ge mig stoppmediciner nu då de ändå inte riktigt har någon effekt utan mest ger obehag. Jag har ganska mycket sammandragningar och nu leder bara avvakta och se hur det utvecklar sig.

Kommentarer

Postat av: Debbie

Publicerad 2013-03-29 16:11:51

Åh gumman, jag tänker på dig!! Hoppas allt går bra och att vistelsen inte blir längre än nödvändigt. Många många kramar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela