heltvanligdag.blogg.se

Vi är en helt vanlig familj i en helt vanlig förort. Vi bloggar om helt vanliga saker, en helt vanlig dag.

Personalen inför Flaggdag!

Publicerad 2013-04-14 14:39:00 i Allmänt, Kidsen,

Idag firar vi med pompa & ståt! Lily har äntligen kommit upp i sin födelsevikt, hon spurtade på slutet och gick om födelsevikten med kaxiga hela 6gram.
STOR DAG ansåg sköterskan och kom med glimten i ögat och nynnandes på nån högtidlig melodi infarandes med en svensk flagga som hon stolt placerade på hyllan brevid Lilys säng - idag firar vi!

En annan helt fantastisk sak är att en mamma som är med i samma facebook grupp för mammor som hade BF i maj( ni är bäst ❤) har efter en tidigare stor förlust i sitt liv idag fått ett PLUS på stickan, jag ser verkligen fram emot att få följa hennes resa och håller alla fingrar och tår att det här ska gå vägen.

Igår va Alex och barnen här, det va så otroligt härligt att få bara se och höra dom, att få sitta med dom i famnen, att gå krama om dom. Helt fantastiskt va det. Däremot när de skulle åka hem så va det inte så fantastiskt längre, det va precis som om nån tig tag i hjärtat på mig och bara sket ut det ur kroppen på mig, orkar inte ens skriva om det för då börjar jag bara gråta. Molly hade ritat en teckning som jag satt upp på fönsterbrädan här. Det ska föreställa ett monster, hon förklarade noggrant vad alla detaljer föreställde :) nu är det förhoppningsvis mindre än 1 vecka kvar tills vi får åka hem och ha hemsjukvård istället. Jag håller mig sysselsatt med att virka som värsta pensionären, har tack o lov ganska många beställningar på babyskor så jag håller mig sysselsatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela