heltvanligdag.blogg.se

Vi är en helt vanlig familj i en helt vanlig förort. Vi bloggar om helt vanliga saker, en helt vanlig dag.

Trasig router

Publicerad 2012-12-30 01:04:13 i Allmänt,

Imorse så hade vi inte nåt internet här hemma. Efter lite snabb felsökning i såg jag att vår router pajat. Så lite snabb surfing på mobilen så hittade jag en router på netonnet som verkade bra, att den bara kostade 399 gjorde ju inte saken sämre. In ned kidsen i bilen och köra till Järfälla för lite shopping. Väl där så visade det sig att routernvar slut i lager trots att de enligt sin hemsida skulle ha dom hemma.... Varför ha ett lagersaldo publicerat när det ändå inte stämmer? Så jag fick köpa en dyrare variant som jag lika gärna kunnat köpa på Elgiganten och sluppit en jäkla bilresa, lätt irriterad faktiskt!!!

Hur som helst så har vi i allafall ett fungerande nät här hemma igen. Kvällen gick åt till att sy en tröja till Harry. Han är ju då himla frusen av sig så jag fodrade den så att den är varm och gosig :)

Sen måste jag bara skryta om hur otroligt duktig han är. Han är jätteduktig på att göra ifrån sig ute. Han är ju faktiskt bara 9 veckor gammal :)

Sixten gör också framsteg,vi har fått kämpa med att få honom att äta riktig mat. Vi köpte massor med barnmatsburkar och han har envist vägrat att äta. Nu vet vi varför, han vägrar att äta äckelköpmaten, lagar vi egen mat äter han med glädje och nästan hugger efter skeden, så Nestle kan få behålla sin smaklösabarnmat färdig själv! Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela