heltvanligdag.blogg.se

Vi är en helt vanlig familj i en helt vanlig förort. Vi bloggar om helt vanliga saker, en helt vanlig dag.

Testar Vanish med buzzador

Publicerad 2014-09-05 10:53:56 i Allmänt,

Jag ska testa Vanish, fick lite olika produkter och hittils kan jag ju erkänna att jag nu är beroende av deras gröna burk!!! Det finns en vanish son dels ger sig på svåra fläckar. och otäcka bakterier!! Sen är den svanenmärkt och rekommenderad av astma och alldrgiförbundet!!! Jag är lite förälskad! 

nu har jag blivit utmanad att göra ett "fläcktest" så därför har jag valt stt testa bust den gröna vannush och se om den klarar ut lite jobbiga gläckar som är vanliga i mitt liv.

Apelsin, kaffe, pizza, bläck och vattenfärg!

nu ligger en tygbit i blöt i ljummet vatten och vanish, sen ska vi se om de här elaka fläckarna försvinner :)




efter en stund i vatten & vanish är kaffet och pizzan helt väck, men bläcket och vattenfärgen sitter som berget en svag nyans av apelsin finns fortfarande kvar. nu får det bli en omgång med Vanish powergek på fläckarna för några minuters förbehandling så får det bli en tur i tvöttmaskin på 40 grader sen, häller i lite vanish för vit tvätt i tvättmedelsfacket också. 


efter en omgång med gel så var fläckarna borta!!!
success!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela