heltvanligdag.blogg.se

Vi är en helt vanlig familj i en helt vanlig förort. Vi bloggar om helt vanliga saker, en helt vanlig dag.

Nu börjar tyger till butiken trilla in.

Publicerad 2014-03-18 12:48:08 i Allmänt, virkat & sytt,


 Nu börjar leveranser från tyg-grossisterna dyka upp, webb-butiken är i princip färdigprogrammerad. Om ca en vecka så kommer mina tyger jag själv designat komma (om tullen är på gott humör) ,  Nu längtar jag tills jag kan köra igång. 
lite urval av mina kommande tyger. Snart finns de att köpa i butiken, och snart kan ni också göra era egna designs.

kram ❤️

Kommentarer

Postat av: Edith

Publicerad 2014-05-26 12:15:54

Har du websajten uppe för ditt textiltryckeri?
Vad är URL:n?

Svar: Hej Edith, Nej jag sköt fram allting ett par månader på grund av mammaledighet och yttre omständigheter. Tygprover är godkända och klara så egentligen så är det bara köra igång, men jag ska njuta liiite till med min minsting innan jag ger mig in i arbetslivet igen :) Planen i nuläget är att köra igång ordentligt i Augusti.
heltvanligdag.blogg.se

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-06-30 17:25:37

Åh ser fram emot att kunna beställa när allt är färdigt och lanserat! Hojta gärna till när allt är klart så ska jag beställa på en gång!!!!!!

Svar: ååh!! jag är ledsen att det dragit ut så på tiden, men nu är det nära ❤️
heltvanligdag.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela