heltvanligdag.blogg.se

Vi är en helt vanlig familj i en helt vanlig förort. Vi bloggar om helt vanliga saker, en helt vanlig dag.

Jippie, nu vänder det!

Publicerad 2013-04-10 20:42:00 i Allmänt, Kidsen,

Idag är en bra dag! I morse vid vägningen hade hon gått upp 10g. 10 gram är ju inte mycket, men det är 10 gram MER än gårdagen. Det betyder att hon gått upp 2 dagar i rad, sen att det inte är någon enorm uppgång spelar ingen roll. Det går åt rätt håll!

Nu för en stund sen gjordes en bilicheck på henne (koll av gulsot om man ska hårddra det) och den visade på 211, vilket är en nergång (219 igår) , vilket också är helt fantastiskt. För första gången har alltså mätningen gått ner för första gången utan att hon solat!!!!

Sen kom den bästa nyheten av alla! Besöksförbudet dras tillbaka :). Det betyder att min man kan komma hit med de andra barnen och hälsa på. Nu har ju han varit lite dålig men mår mycket bättre nu så vi bestämde att de kommer hit på Lördag så stannar de här över dagen. Jag längtar så otroligt mycket. Bara tanken på att vi ska få va tillsammans allihop gör mig helt salig!

Idag har Lily badat för första gången, hon gillade det skarpt! Hon såg så nöjd ut, jag lät sköterskan bada henne så fotade jag med "riktiga" kameran. Glömde ta foton
med mobilen så jag får lägga upp bad bilder senare :)

I morgon ska min pappa komma förbi, ska bli jättekul för det har varit lite turbulent där och jag är så glad att han ska komma hit. Är och har alltid varit "pappas flicka" så det känns skönt å veta att han finns där.

Nu ska jag och Lily spendera kvällen ihop med TV:n och bara mysa:)

Idag har varit en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela